يتم التشغيل بواسطة Blogger.
RSS

كرومترون

كرومترون

 
    Advanced Member
  • Members
  • Pip Pip Pip
  • 33 المشاركات
 
السلام عليكم يا دكتورة
اولا انا من اسكندرية انا عندى تكايس واخدت كل العلاجات الخاصة بالتكايس من غير نتيجة والنهاردة انا روحت لدكتورة وقالتلى انتى حلك الوحيد التلقيح او الحقن وطبعا نظرا للظروف المادية اخترت التلقيح لانها قالتلى الحقن 8000 والتلقيح 1000ج بس سؤالى يا دكتورة هى قالتلى لازم علاج لمدة 3 شهور كتبت لى على علاج امشى عليه لمدة 3 شهور ابرة لنزول الدورة و3 لبوس عشان الالتهابات وحقنة واحدة اليوم فقط و4 انواع اقراص هل يا دكتورة انا كدة ماشية صح ولا ايه انا عايزة نصيحتك كدة صح ولا فى حاجة تانية المفروض اعملها تحضيرا للتلقيح ؟ مع العلم هى طلبت تحليل الزوج وطلبت منى اروح لها اليوم 8 من نزول الدورة صايمة ارجو الرد يا دكتورة ضرورى من فضلك
جزاك الله خيرا

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 التعليقات:

إرسال تعليق